jak na webové stránky

09.12.2012 12:04 Účelem WEBSITE OPTIMIZATION bývá přivést na webové stránky trafic, bez návštěv je ačkoliv velkolepý web nebožtík a je na nic.Nabývá směrodatné jestli návštěva přijde z google, jsou i jinačí vyhledávače msn, seznam.cz, yahoo atd., potom tu máte socialní sítě jako bebo, twitter, pinterest a miliony dalších uskutečnitelných zdrojů návštěvnosti.

Video Co-Occurrence

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDlouhou čas byly (a pořád budou) základem seo, či raději, faktory ovlivňující hodnocení web stránek a předně i jeho pořadí ve výsledcích vyhledávání, linkbuilding, keywords, anchor text, důvěryhodnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text hlavně. Však dnes už bývá jasné, že vliv anchor textu v lincích ztrácí svou cenu - ověřený pravdivý poznatek. Váha anchor textu se snižuje z důvodu jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezit účinek optimalizačních technologie. Mohli bychom vidět, že google klade především maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Budovat zpětné odkazy je obtížné, lidé (určitě) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz